› Forum › Søndag den 19 juni tur til Hadsund
- Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
Kurt
Turen starter kl. 9.00 fra Schelterne ved “paradisen” Store Sjørup. 100 m. efter estruplundvej 35 går der en vej til højre, her kører man ind, følg vejen lige ud. Turen er ca. 82 km. De der ikke skal køre så langt møder ude ved Udbyhøjfærgen 9.30. Så bliver turen ca. 62 km. Skiv lige om du kommer og hvor du starter. Jeg tager lidt kaffe og kage med. Vi spiser vores madpakker i Havndal. Husk penge til færgen. I tilfælde af for meget regn, aflyses turen.
KnudAnne og jeg kommer gerne. Vi starter ved shelterne. Vi ses. 👍🚴🔆
Klaus L.Jeg kommer og er med fra shelterne
Lars B.Jeg håber at kunne følge med et stykke af vejen: Møder jer ved færgen og planlægger at cykle med til Havndal, hvorfra jeg fortsætter direkte tilbage til færgen efter madpakke :-). Glæder mig til at cykle med jer igen!
KurtSå blev turen afprøvet. Desværre er dæmningen spærret for cyklister fra midt maj til midt oktober p.g.a. der er små lam, så vi må skyde genvej, så turen bliver KUN 75 km. Hvis i vil have de 82 kan vi godt finde de sidste 7
Knud75 km rækker, siger Anne. Vi ses.
LarsJeg kommer🌦
KentMod alle forudsigelser, så kommer jeg😀🚴🏻
MariaJeg kommer og starter fra udbyhøjfærgen
🚴♀️ KlausJeg kommer.
Cykler fra Auning kl. 8,00, med kurs mod færgen.
Er der nogen der vil med fra Auning?
KentJeg vil gene sidde på hjul herfra mod færgen.
Vi ses kl. 08:00HansJeg kommer til St. Sjørup og prøver om
jeg kan følge med….😊KnudJeg er klar til afhentning 8.10. Så ligger jeg på hjul til St. Sjørup. Vi ses.
Bjarke SchnoorJeg kommer, og køre med fra shelterne😊
-
ForfatterIndlæg