Torsdagstur 26 maj.

Forum Torsdagstur 26 maj.

  • Dette emne er tomt.
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #16729 Svar
    🚲 Klaus

      Tur fra hallen kl 17.30, er der nogen der vil med?

      #16730 Svar
      🚲 Klaus

        Vi starter lige tirsdag den 26 istedet for 🤣🤣

        #16731 Svar
        Knud

          Vi vil gerne med tirsdag. 😂👍👍🔆🚴

          #16732 Svar
          Klaus L.

            Jeg kommer

            #16733 Svar
            Per

              Kald den hvad du vil- kommer begge dage😉

              #16734 Svar
              Jonas

                Jeg kommer

                #16735 Svar
                Maria

                  Jeg kommer

                  #16736 Svar
                  Henning Millard

                    Jeg kommer

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
                  Svar til: Torsdagstur 26 maj.
                  Dine informationer:





                  <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">