Tirsdag d. 19. Maj kl. 17.30 › Forum › Tirsdag d. 19. Maj kl. 17.30 Dette emne er tomt. Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt) Forfatter Indlæg 18. maj 2026 kl. 20:38 #16720 Svar Anne Hvem vil med Knud og jeg på en cykeltur fra Auning hallen??😄 Dette emne blev ændret 3 uger, 4 dage siden af WEB. 19. maj 2026 kl. 7:22 #16723 Svar Jonas Jeg vil med 19. maj 2026 kl. 9:12 #16724 Svar 🚲 Klaus Ses 19. maj 2026 kl. 10:02 #16725 Svar Henning Jeg kommer 19. maj 2026 kl. 12:56 #16726 Svar Maria Jeg kommer 19. maj 2026 kl. 14:12 #16727 Svar Niels Tang Møller Kommer Forfatter Indlæg Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt) Svar til: Tirsdag d. 19. Maj kl. 17.30 Dine informationer: Navn (nødvendig): Mail (nødvendig, men offentliggøres ikke): Websted: Du kan bruge disse HTML tags og attributter: <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width=""> Send