Torsdag d. 21. Maj kl. 17.30

Forum Torsdag d. 21. Maj kl. 17.30

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #16728 Svar
    Per

      Så er det torsdag (aka lille fredag) afgang fra hallen- vi ses

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
    Svar til: Torsdag d. 21. Maj kl. 17.30
    Dine informationer:





    <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">