Søndagstur d. 17.5. Kl 9.30

Forum Søndagstur d. 17.5. Kl 9.30

  • Dette emne er tomt.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #16717 Svar
    Anne

      Hvem vil med på en tur med start fra Stendysserne (ved toilet og udstillingshuset)? Kan køres af alle. Hvis der er stemning for det, laver vi et is-stop på vejen. Kage og kaffe efter turen.

      #16718 Svar
      Niels Tang Møller

        Kommer 🚵

        #16719 Svar
        Hans

          Jette og jeg kommer….

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        Svar til: Søndagstur d. 17.5. Kl 9.30
        Dine informationer:





        <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">