Søndagstur d. 17.5. Kl 9.30 › Forum › Søndagstur d. 17.5. Kl 9.30 Dette emne er tomt. Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Forfatter Indlæg 15. maj 2026 kl. 13:31 #16717 Svar Anne Hvem vil med på en tur med start fra Stendysserne (ved toilet og udstillingshuset)? Kan køres af alle. Hvis der er stemning for det, laver vi et is-stop på vejen. Kage og kaffe efter turen. 15. maj 2026 kl. 18:30 #16718 Svar Niels Tang Møller Kommer 🚵 15. maj 2026 kl. 19:20 #16719 Svar Hans Jette og jeg kommer…. Forfatter Indlæg Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Svar til: Søndagstur d. 17.5. Kl 9.30 Dine informationer: Navn (nødvendig): Mail (nødvendig, men offentliggøres ikke): Websted: Du kan bruge disse HTML tags og attributter: <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width=""> Send