Søndag den 31.5 kl. 9.30

Forum Søndag den 31.5 kl. 9.30

  • Dette emne er tomt.
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #16742 Svar
    Kurt Nielsen

      Tur fra Fuglevænget 49 8543 Hornslet. Vi kører Studstrupturen. Der er kaffe og kage efter turen.

      #16743 Svar
      Knud

        Anne og jeg er klar. Vi ses. 🔆👍🚴

        #16744 Svar
        Per

          Super, jeg kommer

          #16745 Svar
          Klaus L.

            Jeg kommer

            #16746 Svar
            Jette

              Hans og jeg vil gerne med 👍

              #16747 Svar
              🚲 Klaus

                Jeg kommer 🌞

                #16748 Svar
                Henning Millard

                  Jeg kommer

                  #16749 Svar
                  Per

                    Nogen der cykler til Hornslet?

                    #16750 Svar
                    Maria

                      Jeg kommer

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
                    Svar til: Søndag den 31.5 kl. 9.30
                    Dine informationer:





                    <a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">